FAQ

Algemeen

Moet de taart worden gekoeld?

Dit hangt af van de gekozen vulling. Botercréme kan bijvoorbeeld langer buiten de koeling terwijl mascarpone, slagroom of roomkaas maximaal maar 3 uur buiten de koeling kan. Zet de taart en/of cupcakes nooit direct in de zon.

Taarten moeten overigens altijd in de koeling worden bewaard.

Kan ik de taart direct uit de koeling serveren?

Ja, echter raden wij aan om de taart volledig te laten ontdooien om te smaak te optimaliseren.

Hoe kan ik een ingevroren taart het beste ontdooien?

Haal de taart 24 uur voor het opdienen uit de vriezer en laat deze in de koelkast ontdooien met plastic zak. Haal de taart 1 uur voor het serveren uit de koelkast. Laat de taart op een koele plek zonder verpakking opdrogen. Fondant kan namelijk nat worden door condens.

Hoeveel stukjes kan ik uit de taart snijden?

Dit ligt aan het gekozen formaat. Wij gaan uit van een 6×6 cm voor een taartpunt.

Hoe bewaar ik mijn taart?

Bewaar de taart in de koeling. Dit kan ongeveer 3 dagen. Mocht de taart zijn aangesneden, pak deze in met folie tegen uitdroging.

Zijn de decoraties eetbaar?

Niet alle decoraties zijn eetbaar. Indien je hebt gekozen voor een figuurtje op de taart, is deze dus niet eetbaar. Boetseersels zijn gemaakt van fondant en wél eetbaar. Let op boetseersels kunnen prikkers bevatten.

Kan ik een eigen taart standaard gebruiken?

Ja, dat is zeker mogelijk. Let hierbij wel op dat de taart op de juiste manier op de standaard wordt geplaatst. Jose bakery is niet verantwoordelijk voor de schade.

De taart met taart karton zit met plakband vast aan de cakeboard. Zorg ervoor dat de taart goed is gekoeld om schade te beperken. Zorg ervoor dat de taart aan twee kanten wordt ondersteund en zet deze voorzichtig op de standaard.

Hoe kan ik het beste de taart vervoeren?

Zet de taart achter de passagiersstoel zodat deze plat op de grond staat. Zorg ervoor dat er niks op de taart kan vallen en rij voorzichtig. Vooral bij hobbels.

Maken jullie ook glutenvrije taarten?

Op dit moment bieden wij nog geen glutenvrije taarten aan maar wij zijn wel bezig met het aanpassen van onze recepten. Dit is in de toekomst wel mogelijk om te bestellen. Neem hiervoor contact op.

Wat is fondant?

Fondant is een suiker pasta. Het bestaat voornamelijk uit suiker en glucose.

Wordt er alcohol in de taarten gebruikt?

Wij gebruiken geen alcohol bij het maken van de taarten. Wel gebruiken wij alcohol bij bruidstaart vullingen zoals prosecco.

Waarom heeft mijn cakeboard een andere kleur dan op de foto?

Wij zijn afhankelijk van het aanbod van de winkels. Het aanbod kan variëren.

Hebben jullie standaard taarten klaar staan?

Nee, wij maken enkel taarten op maat. Wij hebben dus geen taarten klaar staan.

Mag ik ook meerdere taart smaken/vullingen kiezen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Houd er rekening mee dat de prijs zal verschillen.

Kan ik een taart dezelfde dag bestellen en ophalen?

Mits het een kleine taart is, kan dit wellicht mogelijk zijn. Neem altijd contact op omdat wij vaak een strakke planning hebben met meerdere bestellingen.

Kan ik een zwangere buiktaart bestellen voor 10 personen?

Helaas is het niet mogelijk om voor dit aantal personen een zwangere buiktaart te bestellen. Wij gebruiken hiervoor standaard afmetingen.

Bestellen

Hoe moet ik een taart bestellen?
  1. Plaats het gewenste artikel in het winkelwagen
  2. Log in of vul je persoonlijke gegevens in
  3. Kies een bezorgdatum en tijd. Vul een afleveradres in of kies een adres uit jouw adressenboek
  4. Kies een betaalwijze. Je kunt kiezen om te betalen via iDEAL, PayPal of overboeking. Het is binnenkort ook mogelijk te bestellen via Billink. Na de betaling ontvang je een bevestiging van de bestelling via de mail. In deze bevestiging staan alle gegevens van de bestelling.
Hoever van tevoren moet/mag ik bestellen?

Wij raden je aan om 1/2 weken van tevoren de bestelling te plaatsen. Dit omdat wij:

  • voor sommige taarten speciale materialen moeten aanschaffen
  • wij een strakke planning hebben
  • wij meerdere bestellingen hebben
  • misschien extra tijd nodig hebben voor extra voorbereidingen

Mocht je door omstandigheden niet de tijd hebben gehad om de bestelling de plaatsen, neem dan contact met ons op voor eventuele mogelijkheden.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?

De bestelling kan 3 dagen voor levering gewijzigd worden, indien wij nog niet zijn begonnen. Let hierbij wel op dat Jose bakery een meerprijs kan gaan vragen. Het kan zijn dat je extra parels of eetbare prints wilt. Dit resterende bedrag dient overgemaakt te worden onder vermelding van het factuur/bestelnummer.

Ik wil een taart laten maken die niet op de website staat. Wat nu?

Stuur ons het voorbeeld door via de contactgegevens. Om de prijs te berekenen moeten wij de volgende gegevens weten:

  • voor hoeveel personen de taart gemaakt moet worden
  • welke taart smaak je wilt
  • waar de taart bezorgd moet worden
  • het gewenste ontwerp.
Wanneer is mijn bestelling afgerond?

Dit kan op verschillende manieren.

  • Als je de bestelling plaatst via de website en het bedrag is voldaan, dan is de bestelling afgerond.
  • Als je de bestelling plaatst via Whatsapp en het factuur is voldaan, dan is de bestelling afgerond.

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?

De bestelling kan worden afgerond door te betalen via :

  • iDEAL
  • Bankoverboeking
  • PayPal
  • Billink achteraf betalen (binnenkort)

Vermeld bij het overboeken het factuur en/of bestelnummer. Zodra wij de betaling binnen hebben, ontvang je van ons een bevestiging.

Kan ik een factuur ontvangen?

Plaats je de bestelling via de website, dan ontvang je automatisch het factuur. Onder mijn facturen bij mijn bakery account vind je een overzicht van alle bestellingen. Deze facturen kunnen als PDF worden gedownload.

Plaats je de bestelling via WhatsApp, dan moeten wij het factuur handmatig opstellen en versturen.

Ik heb betaald maar ik ben vergeten om het factuurnummer erbij te vermelden.

Het kan gebeuren dat je bent vergeten om het factuurnummer erbij te vermelden. Dit geeft niks. Aan de hand van de andere gegevens kunnen wij opzoeken bij welk factuurnummer de bestelling hoort.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Ga naar je winkelmandje. Onder het overzicht vind je een balkje waar je de code kan intoetsen.

Mocht je dit vergeten zijn, kan deze code nog worden ingetoetst bij het betalen van de bestelling.

Een aantal van de decoraties op het voorbeeld, staat niet op het factuur.

Excuses daarvoor. Mocht je meerdere voorbeelden hebben aangeleverd dan maken wij een combinatie van beide ontwerpen. Let wel op dat wij de taarten niet precies mogen namaken.

Mag ik ook contant aan de deur betalen?

Voor onze veiligheid hebben wij liever dat de bestellingen worden afgerond door te betalen via iDeal, PayPal, bankoverschrijving of Billink (binnenkort mogelijk).

Bezorging

Wanneer wordt mijn taart bezorgd?

De taart wordt bezorgd op het ingeplande moment. Dit kan je doorgeven tijdens het bestellen van de taart. Wij checken het met onze agenda en sturen jou dan een bevestiging.

Je ontvangt op de dag zelf nog een bericht van ons met informatie over de bezorging.

Ik heb de bezorging gemist. Wat nu?

Het kan gebeuren dat je bent vergeten dat wij de taart komen bezorgen. Wij hebben een strakke planning dus wij proberen de taart bij de buren af te leveren. Je ontvangt dan een mailtje of een SMS met daarin de informatie.

Zijn de buren ook niet thuis? Dan moet er een nieuwe bezorgafspraak worden ingepland. Let hierbij wel op dat je dan opnieuw de bezorgkosten moet betalen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen de taart af te halen.

Kan de taart worden bezorgd nu jullie toch onderweg zijn?

Als de taart op afhalen staat, houden wij er geen rekening mee in onze bezorg agenda. Overigens betaalt de klant daar ook bezorgkosten voor en behandelen wij elk gelijk, ook al moeten wij in de buurt bezorgen.

Ik heb per ongeluk op afhalen geklikt maar de taart moet worden bezorgd. Wat nu?

Dat kan gebeuren. Neem dan contact met ons op om data te controleren met onze agenda. Wij verzoeken jou om de bezorgkosten van € 6,96 over te maken onder vermelding van het bestelnummer.

Ik woon in België. Kan er een adres worden afgesproken?

Dat vinden wij geen enkel probleem. Wij bezorgen in Noord- en Zuid-Holland en Utrecht. In overleg kunnen wij een adres afspreken zodat je toch de taart kan afhalen.

Hoe wordt de taart bezorgd?

Wij bezorgen onze taarten zelf op het ingeplande moment.

Annuleren & retourneren

Hoe moet ik een bestelling retourneren?

Een taart kan niet worden geretourneerd.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling kan 3 dagen voor levering kosteloos geannuleerd worden. Wij zullen dit aanpassen in ons systeem.

Word de bestelling later dan 3 dagen geannuleerd dan wordt er 50% van het totaal bedrag ingehouden. Dit omdat wij de materialen al hebben aangeschaft, voorbereidingen hebben getroffen en klanten hebben misgelopen.

Algemeen

Kan ik ook een eigen ontwerp laten snijden uit acryl?

Dit is afhankelijk van het ontwerp. Stuur ons het ontwerp door zodat wij dit kunnen overleggen met onze leverancier.

Van wat voor materiaal worden de taarttoppers gemaakt?

De taarttoppers worden gesneden van acryl, karton of hout.

Kan ik ook 3D taarttoppers laten maken?

Wij kunnen wel bepaalde 3D figuren maken maar zijn niet gespecialiseerd in het 3D boetseren.

Er zit plastic folie op de taarttopper. Wat is dat?

De meeste taarttoppers krijgen een bescherm folie. Deze kan je gemakkelijk verwijderen.

Kan ik ook taarttoppers laten maken van fondant?

Wij kunnen wel bepaalde figuren boetseren maar zijn hier niet in geboetseerd,

Kan ik een eigen taarttopper aanleveren?

Je mag zeker een eigen taarttopper aanleveren. Geef dit bij het bruidsproeverij of breng het langs op ons adres.

Wanneer wordt het voorraad weer bijgevuld?

Wij zijn afhankelijk van het voorraadbeheer van onze leveranciers. Zodra zij een nieuwe voorraad binnen hebben, zullen wij dit aanpassen op onze website. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Wij kunnen dan contact opnemen met onze leverancier.

Bestellen

Hoe moet ik een taarttopper bestellen?
  1. Plaats het gewenste artikel in het winkelwagen
  2. Log in of vul je persoonlijke gegevens in
  3. Vul een afleveradres in of kies een adres uit jouw adressenboek
  4. Kies een betaalwijze. Je kunt kiezen om te betalen via iDEAL, PayPal of overboeking. Na de betaling ontvang je een bevestiging van de bestelling via de mail. In deze bevestiging staat het factuur- en afleveradres, prijs, aantal producten etc.
In welke kleuren kan ik een acryl taarttopper bestellen?

Je kan een acryl taarttopper bestellen in de volgende kleuren:

  • Zwart
  • Wit
  • Rood
  • Blauw
  • Geel
  • Groen
  • Roze
  • Lichtblauw
  • Doorzichtig
  • Goud
  • Zilver
  • Goud glitter
  • Zilver glitter
  • Goud spiegel
  • Zilver spiegel
  • Hout

Wij werken ook samen met een andere leverancier. Zij bieden de volgende kleuren aan:

  • Zwart
  • Donker hout
  • Licht hout
  • Goud
Karton staat niet als keuze aangegeven. Hoe kan ik bestellen?

Wij zijn druk bezig om de website zo geüpdatet mogelijk te houden maar met alle bestellingen en onze producten is dat soms lastig. Stuur ons gerust een berichtje.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?

Wij moeten controleren hoever de leverancier is met het maken van de taarttopper. Neem zo snel mogelijk contact met ons op voor het wijzigen van het ontwerp.

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?

De bestelling kan worden afgerond op de volgende manieren:

  • iDeal
  • PayPal
  • Bankoverschrijving
  • Billink (binnenkort)
Kan ik een factuur van de taarttopper ontvangen?

Facturen worden automatisch meegestuurd bij het plaatsen van een bestelling. Onder mijn facturen bij mijn bakery account vind je een overzicht van facturen van alle bestellingen. Deze facturen kunnen als PDF gedownload worden.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Ga naar je winkelmandje. Onder het overzicht vind je een balkje waar je de code kan intoetsen.

Mocht je dit vergeten zijn, kan deze code nog worden ingetoetst bij het betalen van de bestelling.

Bezorging

Hoe worden taarttoppers verpakt?

Een taarttopper wordt verpakt in een apart zakje, een laagje bubbeltjes plastic en daarna in een brievenbus envelop.

Wanneer moet ik verzendkosten betalen?

Je betaald € 3,96 voor de verzendkosten van een taarttopper.

Ik moet meer dan € 3,96 aan verzendkosten betalen ?

Wij werken samen met twee verschillende leveranciers. De bestellingen worden dan los van elkaar opgestuurd waardoor je voor beide bestellingen verzendkosten betaald.

Kan ik de bestelling ook zelf ophalen?

Wij werken samen met twee leveranciers die de taarttoppers snijden. In overleg zou je de taarttoppers op hun adres in overleg kunnen ophalen.

Bezorgen jullie de taarttoppers zelf?

Nee, wij bezorgen de taarttoppers niet zelf. Deze worden bezorgd door PostNL als brievenbuspost.

Op welke dagen worden er geleverd?

PostNL bezorgt niet op zondag en maandag.

Versturen jullie ook taarttoppers naar het buitenland?

Op dit moment versturen wij alleen nog taarttoppers binnen Nederland.

Annuleren & retourneren

Hoe moet ik een bestelling retourneren?
  1. Meld de retourzending aan via info@josebakery.nl binnen 14 dagen na ontvangt van de bestelling. Het product moet nog voorzien zijn van labels en originele verpakking. Vermeld in de mail het bestelnummer, het product en of je de bestelling wilt retourneren of annuleren.
  2. Stuur het product terug naar het door ons doorgegeven adres. Dit geven wij door nadat wij het mailtje hebben ontvangen. De verzendkosten voor het retourzending zijn voor eigen rekening.
  3. Na ontvangst van de retourzending krijg je een mail en wordt het bedrag teruggestort.
Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling kan worden geannuleerd indien deze nog niet is verzonden. Dit houdt in dat de bestelling is verzonden door de leverancier. Het kan zijn dat dit later wordt doorgegeven aan ons. Vraag voor meer informatie.

Hoe kan ik een gekocht artikel omruilen?
  1. Meld de retourzending aan via info@josebakery.nl binnen 14 dagen na ontvangt van de bestelling. Het product moet nog voorzien zijn van labels en originele verpakking. Vermeld in de mail het bestelnummer, het product en of je de bestelling wilt retourneren of annuleren.
  2. Stuur het product terug naar het door ons doorgegeven adres en geef door wat voor product je nu wilt hebben. Dit geven wij door nadat wij het mailtje hebben ontvangen. De verzendkosten voor het retourzending zijn voor eigen rekening.
  3. Na ontvangst van de retourzending krijg je een mail en wordt het nieuwe product opnieuw verzonden.

Algemeen

Wat is de minimum afname van cupcakes?

De minimale afname van normale cupcakes zijn 12 stuks tenzij een bepaald product voor een ander aantal wordt verkocht. De minimale afname voor mini cupcakes zijn 24 stuks tenzij dit bij een taart wordt meegegeven.

Is het mogelijk om mini cupcakes te vullen?

Nee, helaas zijn de cupcakes hier te klein voor.

Wordt er gelatine gebruikt voor de cupcakes?

Nee, wij gebruiken hier geen gelatine voor.

Hoe kan ik cupcakes het beste bewaren?

De cupcakes worden bezorgd in een doos. Zet deze in de koelkast.

Je kunt de cupcakes ook in een luchtdichte bak invriezen. Laat de cupcakes daarna wel op kamertemperatuur komen. Let op: eetbare prints kunnen niet tegen vocht.

Maken jullie ook glutenvrij en vegan cupcakes?

Wij maken op dit moment nog geen glutenvrije en vegan cupcakes. Wij zijn wel bezig met het aanpassen van onze recepten. Vraag naar de mogelijkheden.

Bestellen

Hoe moet ik bestellen?

Je kunt verschillende soorten cupcakes bestellen.

 

Standaard cupcakes

Standaard cupcakes zijn direct te bestellen in een bepaald thema zoals bijvoorbeeld de dieren cupcakes.

 

Cupcakes met eetbare print

Bestel hiervoor de cupcakes met toef en een cupcake print naar keuze. Zo kan je jouw eigen foto of ontwerp laten printen of je kan een keuze maken uit onze eetbare prints. Om jouw eigen foto of ontwerp te laten printen, bestel je de cupcake print met eigen ontwerp.

 

Overige cupcakes

Misschien wil je wel andere cupcakes laten maken die niet op onze website staan. Stuur ons het voorbeeld door via onderstaande contactgegevens voor de mogelijkheden.

 

Hoever van tevoren moet/mag ik bestellen?

Wij raden je aan om op tijd een bestelling te plaatsen. Het liefste 3/4 dagen voor de bezorgdatum. Vraag dit voor de zekerheid bij ons na. Dit omdat wij voor sommige bestellingen speciale materialen moeten aanschaffen en omdat wij rekening moeten houden met andere bestellingen.

Kan ik ook andere cupcakes dan op de website bestellen?

Voor een groot deel is dat wel mogelijk. Stuur het gewenste voorbeeld door naar onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?

De bestelling kan 3 dagen voor levering gewijzigd worden. Vraag ook dit nog even na om te controleren of wij niet al producten hebben besteld.

Let hierbij wel op dat Jose bakery een meerprijs kan gaan vragen. Het kan zijn dat er meer werk in het ontwerp zit of dat we andere producten moeten gebruiken. Wij zullen dan het factuur aanpassen en toesturen. Het resterende bedrag dient overgemaakt te worden onder vermelding van het factuurnummer.

Kan ik cupcakes dezelfde dag bestellen en ophalen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Dit is afhankelijk van het ontwerp, de smaak cupcakes en het aantal. Wij moeten controleren of het haalbaar is met andere bestellingen. Stuur ons daarom altijd even een berichtje via onze contactgegevens.

Plaats je de bestelling via de website, dan ontvang je automatisch het factuur. Onder mijn facturen bij mijn bakery account vind je een overzicht van alle bestellingen. Deze facturen kunnen als PDF worden gedownload

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?

De bestelling van cupcakes kan worden afgerond door te betalen via:

  • PayPal
  • iDeal
  • Bankoverboeking
  • Billink (later mogelijk)

Omdat wij niet graag rondlopen met losgeld, is het niet mogelijk om contant te betalen.

Kan ik een factuur ontvangen?

Heb je een bestelling geplaatst via onze website? Dan ontvang je automatisch het factuur in jouw mailbox. Onder mijn facturen bij mijn bakery account vind je een overzicht van facturen van alle bestellingen. Deze facturen kunnen als PDF gedownload worden.

Heb je een bestelling geplaatst via Whatsapp omdat het gewenste ontwerp niet op de website staat, dan krijg je het toegestuurd via WhatsApp of de mail.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Ga naar je winkelmandje. Onder het overzicht vind je een balkje waar je de code kan intoetsen.

Mocht je dit vergeten zijn, kan deze code nog worden ingetoetst bij het betalen van de bestelling.

Bezorging

Worden de cupcakes met de post bezorgd?

Nee, wij bezorgen onze taarten en cupcakes zelf. Wij hebben het wel geprobeerd om dit met de post te versturen maar ondanks de labels en verpakking, komt het niet netjes aan.

Wat zijn de bezorgkosten voor de cupcakes?

De bezorgkosten voor de cupcakes bedragen € 6,96.

Kan ik de cupcakes ook afhalen?

De cupcakes kunnen worden afgehaald op ons adres.

Annuleren & retourneren

Hoe moet ik een bestelling retourneren?

Cupcakes kunnen helaas niet geworden geretourneerd omdat dit kan bederven.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling kan 3 dagen voor levering kosteloos geannuleerd worden. Geef dit door, door een mail te sturen naar info@josebakery.nl. Nadat wij de mail in goede orde hebben ontvangen, wordt de annulering verwerkt.

Word de bestelling later dan 3 dagen geannuleerd dan wordt er 50% van het totaal bedrag ingehouden. Dit omdat wij de materialen al hebben aangeschaft en klanten hebben misgelopen.

Algemeen

Mijn set is niet compleet. Wat nu?

Neem dan direct contact met ons op zodat wij dit kunnen doorgeven aan de leverancier. Zij zal dan direct de andere toppers versturen.

Bestellen

Hoe moet ik bestellen?
  1. Plaats het gewenste artikel in het winkelwagen
  2. Log in of vul je persoonlijke gegevens in
  3. Vul een afleveradres in of kies een adres uit jouw adressenboek
  4. Kies een betaalwijze. Je kunt kiezen om te betalen via iDEAL, PayPal of overboeking. Na de betaling ontvang je een bevestiging van de bestelling via de mail. In deze bevestiging staat het factuur- en afleveradres, prijs, aantal producten etc.
Ik heb 6 prikkers nodig maar jullie verkopen de prikkers per 12. Kan ik 6 prikkers bestellen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij verkopen de cupcake toppers per 12 stuks als set.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?

Als de bestelling nog niet is verzonden, dan kan je de bestelling nog wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op.

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?

De bestelling kan worden afgerond door te betalen via :

  • iDEAL
  • Bankoverboeking
  • PayPal
  • Billink achteraf betalen (binnenkort)

Vermeld bij het overboeken het factuur en/of bestelnummer. Zodra wij de betaling binnen hebben, ontvang je van ons een bevestiging.

Kan ik een factuur krijgen van de cupcake prikkers?

Plaats je de bestelling via de website, dan ontvang je automatisch het factuur. Onder mijn facturen bij mijn bakery account vind je een overzicht van alle bestellingen. Deze facturen kunnen als PDF worden gedownload.

Ik heb betaald maar ik ben vergeten om het factuurnummer erbij te vermelden.

Het kan gebeuren dat je bent vergeten om het factuurnummer erbij te vermelden. Dit geeft niks. Aan de hand van de andere gegevens kunnen wij opzoeken bij welk factuurnummer de bestelling hoort.

Bezorging

Hoe worden de cupcake toppers verzonden?

De cupcake toppers worden verpakt en als brievenbus verzending verzonden.

Wanneer worden de cupcake toppers bezorgd?

Wij werken samen met een leverancier die vrij snel alle bestellingen afrond en doorgeeft bij PostNL. Voor 16.00 uur is vaak dezelfde dag nog afgegeven op het post kantoor.

Annuleren & retourneren

Algemeen

Zijn eetbare prints glutenvrij?

Een frosting sheet is gemaakt van suiker en zijn gluten- en lactosevrij.

Hoe lang kan je eetbare prints bewaren?

De prints kunnen minimaal 3 maanden worden bewaard. Bewaar de prints op een donkere plaats in de verpakking. Bijvoorbeeld in de kast.

Wordt de eetbare print ook uitgesneden?

Nee, de eetbare print wordt geprint op A5/A4 formaat. Cupcake en taart prints moeten zelf worden geprint.

Hoe gebruik ik de eetbare print?

Plaats de print op een dun laagje fondant/chocola voordat je deze bijvoorbeeld op een slagroomtaart plaatst.

 

Je kan ook crisco gebruiken omdat vet een barrière is tegen vocht.

Wat zijn de ingrediënten voor de eetbare inkt?

Magenta:
Demineralized water
Citric acid
Glycerine E330 E405
Kalium sorbate E202
Ponceau E124
Carmoisine E122

Cyaan:
Demineralized water
Citric acid
Glycerine E330 E405
Kalium sorbate E202
Brilliant blue E131

Zwart:
Demineralized water
Citric acid
Glycerine E330 E405
Kalium sorbate E202
Carbon E151

Zwart:
Demineralized water
Citric acid
Glycerine E330 E405
Kalium sorbate E202
Carbon E151

Geel:
Demineralized water
Citric acid E330 E405
Glycerine E422
Kalium sorbate E202
Quinoline yellow E104

Bestellen

Hoe moet ik een eetbare print bestellen?

Je kan een eetbare print bestellen die je hebt gezien in onze website maar je kunt ook eerst een eetbare print laten ontwerpen.

Eetbare print bestellen uit de webshop:

  1. Plaats het gewenste artikel in het winkelwagen
  2. Log in of vul je persoonlijke gegevens in
  3. Vul een afleveradres in of kies een adres uit jouw adressenboek
  4. Kies een betaalwijze. Je kunt kiezen om te betalen via iDEAL, PayPal of overboeking en later via Billink achteraf betalen. Na de betaling ontvang je een bevestiging van de bestelling via de mail. In deze bevestiging staan alle gegevens van de bestelling.

Eetbare print laten ontwerpen:

  1. Maak een keuze uit een taart of cupcake prints met eigen ontwerp
  2. Upload jouw eigen foto tijdens het bestellen van de prints
  3. Rond de bestelling af door de het afleveradres in te vullen en te betalen via iDeal, PayPal, bankoverschrijving of Billink achteraf betalen (later mogelijk).
  4. Wacht op onze bericht voor het ontwerp van de print
  5. Na goedkeuring wordt de print verstuurd.
In welke formaten kan ik eetbare prints bestellen?

Wij kunnen printen op A5 en A4 formaat.

Hoe lang kan je eetbare prints bewaren?

Eetbare prints kunnen minimaal 3 maanden worden bewaard. Bewaar deze op een donkere plaats bijvoorbeeld in de kast. De prints kunnen niet tegen vocht en open lucht.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?

Indien de print nog niet is geprint en verzonden, kan deze nog worden gewijzigd. Geef wijzigingen vroegtijdig door, bijvoorbeeld wanneer wij de print ontwerpen.

Kan ik een eigen foto laten printen?

Jazeker. Bestel de taart / cupcake print met eigen ontwerp en upload de foto. Wij plaatsen de foto in het formaat en printen deze voor jou uit.

Lukt het niet om de foto te uploaden dan kan je de foto ook naar ons mailen onder vermelding van het bestelnummer.

Kunnen jullie iets voor mij ontwerpen?

De meeste eetbare prints hebben wij zelf ontworpen. Wil je een print laten ontwerpen van een thema die nog niet op onze website staat. Geef ons eventueel een afbeelding en een richtlijn en wij gaan voor jou aan de slag.

Wij kunnen prints ook personaliseren met een naam, datum en/of tekst.

Betaling

Op welke manieren kan ik een eetbare print bestellen?

De bestelling van een eetbare print kan worden afgerond door te betalen via:
– iDeal
– PayPal
– Bankoverschrijving
– Billink (later mogelijk)

Het is niet mogelijk om contant te betalen.

Mag ik de eetbare print contant betalen?

Nee, alle bestellingen dienen via de website of bankoverboeking te zijn betaalt.

Verzending

Hoe worden de eetbare prints verpakt?

Een eetbare print wordt in een showtas verpakt. Daarna wordt de print samen met een gebruiksaanwijzing en onze flyer in een envelop gedaan.

Wat zijn de verzendkosten van de eetbare prints?

De kosten bedragen € 1,62. De kosten bestaan uit de postzegel, envelop, verpakking en BTW.

Bezorgen jullie de eetbare prints zelf?

Nee, wij laten de eetbare prints bezorgen door PostNL. Als wij de prints hebben verzonden duurt het ongeveer 1-2 werkdagen voordat je het binnen hebt. Op zondag en maandag wordt er niet bezorgd. Heb jij dus op zaterdag om 17.00 uur besteld, dan wordt de bestelling pas dinsdag verwerkt.

Krijg ik een track & trace code?

De eetbare prints worden bezorgd met een postzegel. Je krijgt dus geen track & trace code.

Mag ik de eetbare print ook zelf afhalen?

Je mag de eetbare print ook zelf afhalen op ons adres. Neem hiervoor wel contact op zodat wij dit kunnen inplannen in onze agenda.

Mijn print is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Wat vervelend dat de print is beschadigd. Stuur ons een mail naar info@josebakery.nl en een foto van de print.

 

Wij gaan proberen te achterhalen hoe de print beschadigd heeft kunnen worden en dan wordt de print opnieuw toegestuurd. Is de print beschadigd doordat de instructies niet zijn opgevolgd dan wordt de print niet opnieuw toegestuurd.

Annuleren & retourneren

Kan ik eetbare prints retourneren?

Nee, eetbare prints kunnen in verband met hygiëne niet worden geretourneerd.

Kan ik een bestelling annuleren?

Mits de eetbare print niet is geprint en verzonden kan de bestelling worden geannuleerd. Het kan zijn dat de bestelling al is verzonden en dat deze nog open staat. Neem dan altijd contact met ons op voor de mogelijkheden.

Hoe kan ik een artikel retourneren zonder retourformulier?

Eetbare prints kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Ik ben niet tevreden. Wat kan ik doen?

Dat is erg jammer om te horen. Neem contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Dit kan via de e-mail, facebook, Twitter, WhatsApp en de telefoon

Hoelang duurt het voordat ik een reactie krijg?

Whatsapp: binnen 2 uur

Mail: binnen 24 uur

Facebook: binnen 2 uur

Waar zijn jullie gevestigd?

Jose bakery heeft nog geen winkel waar jullie heen kunnen komen. Wij werken vanuit Alkmaar.

Hoe dien ik een klacht in?

Wat jammer dat je een klacht hebt. Vul het klachtenformulier in.

Wat kan ik allemaal met een account doen?

Met een account kan je jouw bestellingen bekijken en jouw gegevens opslaan waardoor je sneller kunt bestellen.