Algemeen
Dit hangt af van de gekozen vulling. Botercréme kan bijvoorbeeld langer buiten de koeling terwijl mascarpone, slagroom of roomkaas maximaal maar 3 uur buiten de koeling kan. Zet de taart en/of cupcakes nooit direct in de zon.
Taarten moeten overigens altijd in de koeling worden bewaard.
Ja, echter raden wij aan om de taart volledig te laten ontdooien om te smaak te optimaliseren.
Haal de taart 24 uur voor het opdienen uit de vriezer en laat deze in de koelkast ontdooien met plastic zak. Haal de taart 1 uur voor het serveren uit de koelkast. Laat de taart op een koele plek zonder verpakking opdrogen. Fondant kan namelijk nat worden door condens.
Dit ligt aan het gekozen formaat. Wij gaan uit van een 6×6 cm voor een taartpunt.
Bewaar de taart in de koeling. Dit kan ongeveer 3 dagen. Mocht de taart zijn aangesneden, pak deze in met folie tegen uitdroging.
Niet alle decoraties zijn eetbaar. Indien je hebt gekozen voor een figuurtje op de taart, is deze dus niet eetbaar. Boetseersels zijn gemaakt van fondant en wél eetbaar. Let op boetseersels kunnen prikkers bevatten.
Ja, dat is zeker mogelijk. Let hierbij wel op dat de taart op de juiste manier op de standaard wordt geplaatst. Jose bakery is niet verantwoordelijk voor de schade.
De taart met taart karton zit met plakband vast aan de cakeboard. Zorg ervoor dat de taart goed is gekoeld om schade te beperken. Zorg ervoor dat de taart aan twee kanten wordt ondersteund en zet deze voorzichtig op de standaard.
Zet de taart achter de passagiersstoel zodat deze plat op de grond staat. Zorg ervoor dat er niks op de taart kan vallen en rij voorzichtig. Vooral bij hobbels.
Op dit moment bieden wij nog geen glutenvrije taarten aan maar wij zijn wel bezig met het aanpassen van onze recepten. Dit is in de toekomst wel mogelijk om te bestellen. Neem hiervoor contact op.
Fondant is een suiker pasta. Het bestaat voornamelijk uit suiker en glucose.
Wij gebruiken geen alcohol bij het maken van de taarten. Wel gebruiken wij alcohol bij bruidstaart vullingen zoals prosecco.
Wij zijn afhankelijk van het aanbod van de winkels. Het aanbod kan variëren.
Nee, wij maken enkel taarten op maat. Wij hebben dus geen taarten klaar staan.
Ja, dat is zeker mogelijk. Houd er rekening mee dat de prijs zal verschillen. Overigens kan je alleen deze bestelling plaatsen door dit aan ons door te geven. Wij maken de bestelling aan in ons systeem.
Mits het een kleine taart is, kan dit wellicht mogelijk zijn. Neem altijd contact op omdat wij vaak een strakke planning hebben met meerdere bestellingen.
Helaas is het niet mogelijk om voor dit aantal personen een zwangere buiktaart te bestellen. Wij gebruiken hiervoor standaard afmetingen.
Bestellen
- Plaats het gewenste artikel in het winkelwagen
- Log in of vul je persoonlijke gegevens in
- Kies een bezorgdatum en tijd. Vul een afleveradres in of kies een adres uit jouw adressenboek
- Kies een betaalwijze. Je kunt kiezen om te betalen via iDEAL, PayPal of overboeking. Het is binnenkort ook mogelijk te bestellen via Billink. Na de betaling ontvang je een bevestiging van de bestelling via de mail. In deze bevestiging staan alle gegevens van de bestelling.
Wij raden je aan om 1/2 weken van tevoren de bestelling te plaatsen. Dit omdat wij:
- voor sommige taarten speciale materialen moeten aanschaffen
- wij een strakke planning hebben
- wij meerdere bestellingen hebben
- misschien extra tijd nodig hebben voor extra voorbereidingen
Mocht je door omstandigheden niet de tijd hebben gehad om de bestelling te plaatsen, neem dan contact met ons op voor eventuele mogelijkheden.
De bestelling kan 3 dagen voor levering gewijzigd worden, indien wij nog niet zijn begonnen. Let hierbij wel op dat Jose bakery een meerprijs kan gaan vragen. Het kan zijn dat je extra parels of eetbare prints wilt. Dit resterende bedrag dient overgemaakt te worden onder vermelding van het factuur/bestelnummer.
Stuur ons het voorbeeld door via de contactgegevens. Om de prijs te berekenen moeten wij de volgende gegevens weten:
- voor hoeveel personen de taart gemaakt moet worden
- welke taart smaak je wilt
- waar de taart bezorgd moet worden
- het gewenste ontwerp met een eventuele voorbeeld
Dit kan op verschillende manieren.
- Als je de bestelling plaatst via de website en het bedrag is voldaan, dan is de bestelling afgerond.
- Als je de bestelling plaatst via Whatsapp en het factuur is voldaan, dan is de bestelling afgerond.
Betaling
De bestelling kan worden afgerond door te betalen via :
- iDEAL
- Bankoverboeking
- PayPal
- Billink achteraf betalen (binnenkort)
Vermeld bij het overboeken het factuur en/of bestelnummer. Zodra wij de betaling binnen hebben, ontvang je van ons een bevestiging.
Plaats je de bestelling via de website, dan ontvang je automatisch het factuur. Onder mijn facturen bij mijn bakery account vind je een overzicht van alle bestellingen. Deze facturen kunnen als PDF worden gedownload.
Plaats je de bestelling via WhatsApp, dan moeten wij het factuur handmatig opstellen en versturen.
Het kan gebeuren dat je bent vergeten om het factuurnummer erbij te vermelden. Dit geeft niks. Aan de hand van de andere gegevens kunnen wij opzoeken bij welk factuurnummer de bestelling hoort.
De vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW.
Ga naar je winkelmandje. Onder het overzicht vind je een balkje waar je de code kan intoetsen.
Mocht je dit vergeten zijn, kan deze code nog worden ingetoetst bij het betalen van de bestelling.
Excuses daarvoor. Mocht je meerdere voorbeelden hebben aangeleverd dan maken wij een combinatie van beide ontwerpen. Let wel op dat wij de taarten niet precies mogen namaken.
Voor onze veiligheid hebben wij liever dat de bestellingen worden afgerond door te betalen via iDeal, PayPal, bankoverschrijving of Billink (binnenkort mogelijk).
Bezorging
De taart wordt bezorgd op het ingeplande moment. Dit kan je doorgeven tijdens het bestellen van de taart. Wij checken het met onze agenda en sturen jou dan een bevestiging.
Je ontvangt op de dag zelf nog een bericht van ons met informatie over de bezorging.
Het kan gebeuren dat je bent vergeten dat wij de taart komen bezorgen. Wij hebben een strakke planning dus wij proberen de taart bij de buren af te leveren. Je ontvangt dan een mailtje of een SMS met daarin de informatie.
Zijn de buren ook niet thuis? Dan moet er een nieuwe bezorgafspraak worden ingepland. Let hierbij wel op dat je dan opnieuw de bezorgkosten moet betalen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen de taart af te halen.
Als de taart op afhalen staat, houden wij er geen rekening mee in onze bezorg agenda. Overigens betaalt de klant daar ook bezorgkosten voor en behandelen wij elk gelijk, ook al moeten wij in de buurt bezorgen.
Dat kan gebeuren. Neem dan contact met ons op om data te controleren met onze agenda. Wij verzoeken jou om de bezorgkosten van € 6,96 over te maken onder vermelding van het bestelnummer.
Dat vinden wij geen enkel probleem. Wij bezorgen in Noord- en Zuid-Holland en Utrecht. In overleg kunnen wij een adres afspreken zodat je toch de taart kan afhalen.
Wij bezorgen onze taarten zelf op het ingeplande moment.
De taart kan worden afgehaald op ons adres.
De bezorgkosten voor een taart bedraagt € 6,96.
Annuleren & retourneren
Een taart kan niet worden geretourneerd.
Een bestelling kan 3 dagen voor levering kosteloos geannuleerd worden. Wij zullen dit aanpassen in ons systeem.
Word de bestelling later dan 3 dagen geannuleerd dan wordt er 50% van het totaal bedrag ingehouden. Dit omdat wij de materialen al hebben aangeschaft, voorbereidingen hebben getroffen en klanten hebben misgelopen.